ONLINE ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Online Σύστημα Διαχείρισης Ραντεβού για χώρους ομορφιάς: Κομμωτήρια, nail bar, κέντρα αισθητικής και spa.

Μετά τα μέτρα που έχει επιβάλλει η νέα πραγματικότητα η ομάδα της DGmedia προσφέρει στους επαγγελματίες των χώρων ομορφιάς την χρήση ενός σύγχρονου διαδικτυακού εργαλείου δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις μέσω της πλατφόρμας beautie.gr να δουλέψουν με ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης ραντεβού.

Πρόκειται για μια μεγάλη διευκόλυνση προς τους επαγγελματίες αφενός γιατί τους απαλλάσσει από τον χρόνο και τον κόπο που θα έπρεπε να αφιερώσουν για να απαντούν σε συνεχόμενα τηλεφωνήματα και αφετέρου θα έχουν καταγεγραμμένα τα ραντεβού τους σύμφωνα με τα μέτρα που έχει επιβάλλει το κράτος.

Οι επισκέπτες της online πλατφόρμας, οι δυνητικοί πελάτες σας, την χρησιμοποιούν για να μπορούν να κλείνουν τα ραντεβού τους, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας ή της νύχτας επιθυμούν!

Έχουν την δυνατότητα να δουν την διαθεσιμότητα σε πραγματικό χρόνο ανάλογα με την ημερομηνία ή/και τον υπάλληλο που θα επιλέξουν

Πώς λειτουργεί η πλατφόρμα και το online σύστημα διαχείρισης των ραντεβού

Είναι εύκολη στη χρήση για την επιχείρηση (κομμωτήριο κλπ), τον επισκέπτη (πελάτη) και τον διαχειριστή (εμάς).

Για τις Επιχειρήσεις 

  • Έχουν τη δική τους σελίδα με συνοπτικό προφίλ και υπηρεσίες

  • Το προσωπικό ( ο/η κάθε εργαζόμενος) παρουσιάζεται με φωτογραφίες και εξειδίκευση

  • Οι επιχειρήσεις μπορούν να επεξεργαστούν τα στοιχεία τους,
  • Γενικά το πρόγραμμα τους,
  • Τα ραντεβού σε χρόνους ολοκλήρωσης μιας εργασίας και σε χρονικές αποστάσεις ανάμεσα σε αυτά.
  • Τα ρεπό η την άδεια του προσωπικού
  • Μπορούν να επιβεβαιώσουν ή να απορρίψουν ένα ραντεβού.

  • Δέχονται πολλαπλά ραντεβού την ίδια ώρα με διαφορετικό εργαζόμενο (προσωπικό)

  • Μετά την πανδημία μπορείτε να προσθέσετε περισσότερες θέσεις για ραντεβού με πελάτες.

  • Η πληρωμή της υπηρεσίας που κλείνει ο πελάτης διαδικτυακά γίνεται στο κατάστημα με μετρητά ή κάρτα

Για τους Πελάτες

  • Αναζήτηση σύμφωνα με την ειδικότητα, το όνομα και την τοποθεσία.
  • Περιήγηση στο προφίλ της επιχείρησης και του προσωπικού διαβάζοντας περισσότερες πληροφορίες.
  • Επιλογή και κλείσιμο ραντεβού σε ευέλικτη ώρα και ημερομηνία.
  • Ακύρωση ραντεβού.
  • Προβολή ιστορικού παλαιών ραντεβού
  • Προσθήκη / Αλλαγή προσωπικών πληροφοριών
  • Μετά την επιτυχή κράτηση (ραντεβού) στέλνεται επιβεβαιωτικό email.
  • Αυτόματη ειδοποίηση υπενθύμισης από το σύστημα της πλατφόρμας 24 ώρες πριν το ραντεβού προς τον πελάτη και την επιχείρηση.
  • Οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν στην πλατφόρμα και να γίνουν μέλη.

Διαχείριση Πλατφόρμας

  • Οι προδιαγραφές που πρέπει να έχουν τα ραντεβού σε χρόνους ολοκλήρωσης μιας εργασίας και σε χρονικές αποστάσεις ανάμεσα σε αυτά, ρυθμίζονται από εμάς σύμφωνα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης.
  • Η πλατφόρμα των ραντεβού είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να προτείνει στον πελάτη κι άλλες συνδυαστικές υπηρεσίες ή προϊόντα, κατά τη διάρκεια κλεισίματος ενός ραντεβού.
  • Ενσωμάτωση των Χαρτών Google στη σελίδα προφίλ
  • Προβολή στατιστικών ραντεβού
  • Διαχείριση πελατών και ραντεβού
  • Προβολή ιστορικού παλαιών ραντεβού

Digital Marketing:

  • Βελτίωση της επικοινωνίας μέσω ενεργειών μάρκετινγκ (Newsletter, αναρτήσεις σε social media κλπ.)
  • Προώθηση της πλατφόρμας σε ανάλογες επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών όπως οργανωτές γάμων και εκδηλώσεων κλπ.
  • Ενημέρωση ξενοδοχείων σε τουριστικές περιοχές της χώρας μας.

ΠΡΟΣΦΟΡΑ 50%

Days
Hours
Minutes
Seconds

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Για κάθε ερώτηση ή διευκρίνηση, επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!